Kreatøren til unge: – Finn den vanskeligste briefen og løs den Anorak-kreatør Jens Østrem ser fram til krabbefiske med datteren på Vestlandet, mimrer om niser og frieri på speilblankt hav – og deler sitt klare råd til unge som vil inn i bransjen.
Anorak har laget månedens jobb: – Veldig god idé å hekte seg på To jobber blir trukket fram denne måneden.
Norsk gull i Young Lions Media: – Jeg mista det helt Maja Wirum og Angelika Marcinkeviciute har sikret gull i Media-kategorien under Young Lions. Det er første gang Norge tar metall her på mange år.
Anorak-duo om Cannes-innspurten: – Veldig stressende, er du gal To intense dager med idéutvikling, filming og klipping. Nå venter Jens Østrem og Sebastian Pandonis spent på resultatet i Young Lions Film.
Anorak NoA blir nytt kreativt byrå for Narvesen Anorak NoA gikk seirende ut av konkurransen om å bli Narvesen sitt nye kreative byrå.
Prisbelønnet kreatør til Anorak Jens Østrem melder overgang fra NORD DDB til Anorak. Der teamer han opp med Sebastian Pandonis.
Ellevilt markedsføringsstunt: Diplom-Is med ekte gull i frysedisken Skal få flere nordmenn til å spise gullpinne ved å putte ispinner med ekte gull i tilfeldige frysebokser landet rundt.
Young Lions-vinnere får vinnerfilmen sin vist på kino over hele landet Ingrid, Jantra, Jens og Henriette skal representere Norge i Young Lions.
Elkjøp inngår samarbeid med Minecraft Lever inn elektronisk utstyr og få Minecoins. Målet med kampanjen er å rette søkelys på hvor viktig det er å resirkulere elektronisk avfall.
Storytel og Nord DDB med nytt reklamekonsept: – Vil drive hele lydbokmarkedet Storytel går sommeren i møte med et helt nytt reklamekonsept laget av deres nye reklamebyrå, Nord DDB der de oppfordrer folk til å høre på lydbok overalt.
Slik skal Ice nå generasjon Z Når mobiloperatøren Ice skal prøve å treffe ungdommen, lager reklamebyrået Nord DDB Oslo en kampanje om akkurat det; en markedsavdeling som jobber hardt for å treffe de unge.
ice og NORD DDB lanserer et nytt kommunikasjonsunivers – Et viktig steg i vår strategiske reise, sier Creative Brand Manager i ice.